Showing posts with label Koroneia. Show all posts
Showing posts with label Koroneia. Show all posts

Λίμνη Κορώνεια: Ούτε μια σταγόνα νερό


Ελευθεροτυπία, 12 Αυγούστου 2008

Ερημος είναι πλέον η λίμνη Κορώνεια. Ούτε σταγόνα νερό δεν έχει απομείνει σήμερα στην περιοχή, που παλιά ήταν «η λίμνη Κορώνεια». Κι ενώ η λίμνη δεν υπάρχει πια, διάφορες πλευρές ασχολούνται μόνο με το να εκτοξεύουν η μία στην άλλη τις ευθύνες για την καθυστέρηση των έργων, που στόχο είχαν τη διάσωσή της. Οταν εξαγγέλθηκε το περιβόητο «μάστερ-πλαν για τη διάσωση της λίμνης Κορώνειας», το βάθος της λίμνης ήταν 1,5 μέτρο. Σήμερα, απλά δεν υπάρχει καθόλου νερό! Διαβάστε περισσότερα...

Εκατοντάδες νεκρά πουλιά βρέθηκαν πάλι στη λίμνη Κορώνεια


In.gr, 19/9/2007

Διακόσια πουλιά, κυρίως φλαμίγκο και αβοκέτες, βρέθηκαν νεκρά στη λίμνη Κορώνεια, λόγω της υπερσυγκέντρωσης τοξικών ουσιών από την πτώση της στάθμης του νερού. Η μείωση του νερού και οι υψηλές θερμοκρασίες αύξησαν την πυκνότητα των επιβλαβών ουσιών που φυσιολογογικά στη λίμνη, εξήγησε ο Ευάγγελος Τρευλόπουλος, προϊστάμενος του τμήματος Υγείας Ζώων στη Διεύθυνσης Κτηνιατρικής της νομαρχίας Θεσσαλονίκης. Διαβάστε περισσότερα...

Απορία Διαχειριστή: Κάθε λίγο και λιγάκι διαβάζω καταγγελίες από Μη Κυβερνητικές Περιβαλλοντικές Οργανώσεις για την άθλια κατάσταση σε πλήθος "προστατευόμενων" περιοχών, οι οποίες μάλιστα έχουν Φορείς Διαχείρισης (ενδεικτικά αναφέρω: Ζάκυνθος, Σχοινιάς, Κορώνεια...). Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτοί που καταγγέλουν μετέχουν στα ΔΣ των εν λόγω Φορέων Διαχείρισης, οι οποίοι (Φορείς), προφανώς, έχουν αποτύχει στο έργο τους. Το 'Γιατί;' έχουν αποτύχει ας μην μας απασχολήσει προς το παρόν.

Αλλά, θα μπορούσε κάποιος να απαντήσει σε ένα άλλο 'Γιατί;':

Γιατί όλοι αυτοί οι μετέχοντες στα ΔΣ -και ειδικά οι εκπρόσωποι των ΜΚ-ΠΟ- δεν ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ όποιους θεωρούν υπεύθυνους γι' αυτό το χάλι;

Γιατί δεν σηκώνονται να φύγουν, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ για την επιστροφή τους;
Γιατί συνεχίζουν να συμμετέχουν σε αυτούς τους -de facto- ανεπιτυχείς μηχανισμούς;