Showing posts with label bicycles. Show all posts
Showing posts with label bicycles. Show all posts

Τα «δημοτικά» ποδήλατα κατακτούν την Ευρώπη


ΤΑ ΝΕΑ, 11 Νοεμβρίου 2008

ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΗ με ολοένα εντονότερες οικολογικές ευαισθησίες, λένε πως υπάρχουν μόνο δύο είδη δημάρχων: Αυτοί που έχουν σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων και αυτοί που θέλουν να αποκτήσουν. Τα τελευταία χρόνια, προγράμματα όπως το Velib, που εγκαινίασε το 2007 στο Παρίσι ο δήμαρχος Μπερτράν Ντελανοέ, φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια αποκτώντας όλο και περισσότερους οπαδούς: Λυών, Ρεν, Ντύσελντορφ, Βαρκελώνη, Παμπλόνα, όλες αυτές οι πόλεις έχουν υποκύψει στη γοητεία του ποδηλάτου. Ακόμα και η Ρώμη, μια πόλη με στενά σοκάκια και χαώδη κίνηση, ξεκίνησε πρόσφατα ένα μικρό πιλοτικό πρόγραμμα, το Roma΄n΄Βike. Διαβάστε περισσότερα...